Subject: Kooskõlastuse taotlus
From: "Kalmer Prostang" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Reimo Rootsma" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 16:40:23 +0300

Tere

Saadan käesoleva e-kirja manusena kooskõlastamiseks ehitusloa taotluses nr 
2411271/03469 Transpordiameti poolt kooskõlastamata jäetud (vt 
digiallkirjastatud konteiner manuses) liiklusvälise teabevahendi (EHR kood 
221462914) täpse kujunduse joonise ja aseniplaani kauguse ja 
paiknemissuunaga.

Lugupidamisega

Kalmer Prostang

Projekteerimise projektijuht

Kaamos Ehitus OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 5305 8157

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad 
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun teavitage 
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.